-->
June 30, 2016

PRAGUE PHOTODIARY DAY 1

♥ Ahojte! Dnes mám pre vás prvý príspevok z výletu v Prahe, keďže som konečne aspoň trošku zosumarizovala všetky fotky, čo sme s Majkou spravili a taktiež si môžete pozrieť aj postrihaný vlog na youtube. Akurát sa mi teraz nakopilo strašne veľa vecí a robota, takže veľmi nestíham, a všetko robím najmä večer, keď som už unavená. Máme pripravených ešte veľa ďalších príspevkov, tak sa mi hádam podarí všetky postnúť. :) Poďme ale k výletu, ktorý bol síce len 30 hodinový, no aj tak sme si to veľmi užili a máme kopec zážitkov. Praha nie je až tak ďaleko, takže to rozhodne nebola moja posledná návšteva a určite sa tam rad pozriem ešte niekedy.

♥ Cestovali sme autobusom Regio Jet so Student Agency, lístky nás vyšli tam a späť 20€ a viezli sme sa celkom komfortným vozidlom, v ktorom sme mohli pozerať filmy a dostali sme aj nápoj zdarma. Cesta tak ubehla naozaj veľmi rýchlo a ja som konečne videla film Stážista! Vyrazili sme skoro ráno aby sme dorazili okolo obeda. Majka zaistila hotel, kde sme sa mohli ubytovať až od 14tej, tak sme sa predtým ešte prešli po meste a stavili sa v M&S kúpiť si jedlo, keďže na Slovensku tieto chladené šaláty a sendviče zatiaľ nedostaneme. Po meste bolo vidieť zopár umelcov, ktorí vytvárali bubliny na všetky strany a mne sa to veľmi páčilo. Keďže bola nedeľa, turistami sa to po uliciach len tak hemžilo, ale malo to svoje čaro.

♥ Hotelový check in prebehol bez problémov a my sme dostali veľmi peknú izbu aj s klimatizáciou. Najskôr sme si asi hodinku oddýchli, prezliekli sa, niečo pofotili a boli ready vyjsť do ulíc a spoznávať miesta Prahy. Naša prvá zastávka sa nachádzala veľmi blízko hotela, keďže sme si zašli na kávu do Anonymous Coffee. Spravili nám ukážkové kapučíno a cítili sme sa príjemne. Viac o našich food zážitkoch sa určite dočítate čoskoro aj v kávičkárkach. :)

♥ Po celý čas sme nepoužili ani jediný prostriedok MHD a tak nám stačili iba nohy a mapa v ruke na orientáciu. Takže sme sa jednoducho dohodli, ako približne pôjdeme, alebo sme sa len nechali viesť a šli sme tam, kam nás nohy viedli. Prešli sme cez Václavské námestie, centrum mesta pri Orloji, potom sme mestskými uličkami prešli až ku Karlovmu mostu a odtiaľ sme si to pekne vyšľapali až k Pražskému hradu. Bol odtiaľ krásny výhľad na Prahu a keď som sa tak pozerala, všimla som si, že narozdiel od Bratislavy tu nie je vidno až tak veľa moderných a výškových budov. Že sú všetky domy približne v jednej rovine a vyzerá to oveľa zachovalejšie a súmernejšie.

♥ Ja ako ten najväčší maškrtník som neodolala populárnej zmrzke v trdelníku aj s čokoládou a musím uznať, že je to dobré. Aj keď tá zmrzlina ten čerstvý trdelník ochladí a v horku sa vám to topí a ľahko sa zašpiníte. :P Spravili sme si peknú prechádzku, pri zaujímavých miestach sme sa odfotili a potom sme sa podobnou cestou vracali späť. Zašli sme ešte na večeru do náhodnej reštiky, čo bola na blízku. Pozreli sme aj do obchodov, kde mali výpredaje, a ja som mala problém s prepočítavaním eur na koruny. :D Tak som si od toho odvykla, že som nevedela, čo je lacné a čo nie. Pozreli sme Mango a Zaru, kde si Majka aj niečo kúpila.

♥ Cestou domov sme sa stavili ešte v Riegrových sadoch, kde sme sa šli pozreť na západ slnka. Je tam vyvýšený kopček, kde chodia partie ľudí si len tak posedieť, alebo spraviť piknik a vychutnať si ten krásny moment západu slnka nad Prahou. Výhľad môžete vidieť aj na fotkách. Nečakali sme úplne do konca, pretože sme boli unavené a išli sme radšej na hotel. Všetko to ubehlo veľmi rýchlo a potom sme už len spamovali naše instagramy. :) To by bolo z prvého dňa v Prahe všetko a čoskoro sa môžete tešiť aj na ďalšie príspevky. Majte ešte krásny štvrtok.

8 comments:

1. Už som videla video, ktoré sa mi moc páčilo. Aj fotky sú krásne :)
    Praha je tak úžasná. Rada sa tam niekedy znovu vrátim.

Replies
    1. ďakujeme pekne :) dúfam, že aj my sa tam čoskoro vrátime, je to pekné mesto :D

Delete
  2. Praha je krásna ! Regio Jet mám veľmi rada, pretože sú pohodlné a za celkom fajn cenu :) Skvelé fotky a ten trdelník so zmrzlinou musím vyskúšať aj ja ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

ReplyDelete
  3. Dokonalé fotky a Praha tak tú milujem, chodievam do Prahy pomerne často, keďže tam mám rodinu.

4. Krásne fotky, veľmi sa mi páči tá s bublinkami :))

5. Praha je krásna :) Páči sa mi hlavne tá atmosféra mesta, tie staré budovy. Práveže Bratislava mi príde taká modernejšia a práve preto nemá také čaro. Trdelník so zmrzlinou som ochutnala poprvýkrát včera v Bratislave a chutilo mi to :) Vlog som si hneď pozrela ako vyšiel a fotky ste tiež pekné pofotili :)

Replies
    1. ďakujeme za pochvalu :) áno tiež mi príde Bratislava modernejšia oproti Prahe, tam to vyzerá tak jednotne a potom to má tú správnu atmosféru :) musím ten trdelník aj u nás potom ochutnať :)

Delete

Ďakujem za každý milý komentár. :) / Thank you for every lovely comment :)